Tietoja yhdistyksestä

* Salmi ry on MTKL:n eli Mielenterveyden Keskusliiton jäsenyhdistys.

* Yhdistys toimii Salon ja ympäristökuntien mielenterveyskuntoutujien etujärjestönä. Salmi on perustettu vuonna 1974.

* Tällä hetkellä jäsenmäärämme on noin 85 ja uudet jäset ovat aina tervetulleita.

****************************

Toiminta

Salmi ry tarjoaa mielenterveyskuntoutujille mahdollisuuden tavata kerhotiloissa vertaisiaan.

Kerhotiloissamme kokoontuu erilaisia keskustelu- ja toiminnallisia vertaisryhmiä useamman kerran viikossa. Helpoiten pääset mukaan tulemalla jokaviikkoiseen perjantaikerhoon klo 13-16. (kesäaikana kerho päättyy jo 15.30).

Voit myös halutessasi ryhtyä kerhon tai vertaisryhmän ohjaajaksi.

Yhdistys järjestää myös luentoja, peli-ja liikuntaryhmiä sekä virkistystoimintaa ja retkiä.

**********************************

JÄSENTIEDOTE

Jäsenkirjeet jaetaan 3 kertaa vuodessa. Huomiothan että mahdolliset muutokset ja peruutukset ovat mahdollisia ja näistä ilmoitamme Salmin sivuilla, tekstiviestillä sekä facebookissa. Kuukauden ohjelmat ovat myös nähtävillä Salonjokilaaksossa yhdistykset ilmoittavat-palstalla.

Muistathan olla kotona jos olet flunssassa tai kipeä.

Uusia ryhmiä, tapahtumia ja retkiä pyrimme toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan. Näistä löytyy infoa kotisvuiltamme, facebookista sekä kerhotilan ilmoitustaululta. Retket ja tapahtumat ovat tarkoitettu kaikille, myös ei jäsenille. TERVETULOA MUKAAN!

Kukkakimpusta yhdistyksemme jäsenet saavat jäsenkorttia näyttämällä 20% alennuksen.

Yhdistyksemme jäsenenä voit käyttää myös Salon Syty:n palveluja ilmaiseksi (Helsingintie 6).

Yhdistyksen tilinumero on FI 5410 7820 0202 44

****************************************

Säännöistä ja käytännöistä lyhyesti:

Velaksi myyntiä ei sallita. Kengät jätettävä eteiseen!

Politiikasta ja uskonnosta puhuminen on kiellettyä eikä päihteiden käyttöä sallita. Olemme kaikki tasa-arvoisia ja kaikki ovat tervetulleita sairauteen katsomatta. Suosittelemme vaitiolovelvollisuutta liittyen toisiin ryhmäläisiin ja heidän asioihinsa. Kaikissa ryhmissä on ryhmänvetäjä tai ohjaaja paikalla.

Maksetut omavastuut ovat sitovia eikä niitä palauteta ilman lääkärintodistusta.

Yhdistyksen tiloissa on tietokone jäsenten käytössä ryhmien aikana.

***************************************

Yhdistyksellä vuokrattavana

- Tapettipöytä, koottava ja tukeva, 15€/viikko

-Huvikatos 3*3m, 20€/päivä, 50€ pe-ma. Palautettava kuivana ja ehjänä.

-Kerhotilat esim. syntymäpäiväjuhliin, kokouksiin yms. 1-2h 15€, 2-4h 30€. Tiloista on lähdettävä viimeistään klo 21.00. Tilat jätettävä siistiin kuntoon.

********************************************