JÄSENTIEDOTE 2/3

Toivotamme kaikki uudet ja vanhat jäsenet lämpimästi tervetulleiksi mukaan ryhmiin ja tapahtumiimme, yhdistyksen toiminta on vertaistoimintaa kaikille tarkoitettu.

Hyvää kesän  alkua 2022 kaikille !!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jäsenkirjeet saa toimistolta ajoissa mukaan kun käy ryhmissä tai muuten vain. Jäsenkirjeet 2022 jaetaan 3 kertaa vuodessa.

Mielenterveysyhdistys Salmi ry:n uusi osoite on 3.6.2022 alkaen

Vuorikuja 1 (kalle). 24100 Salo. Tahkonkadun puolelta sisälle käynti ovi. Esteetön sisälle tulo ensimmäinen kerros.  Mököinen.

Huomio,  uuden osoitteen vuoksi retkille lähdetään uudesta osoitteesta ellei toisin sovita.

Sisälle käynti on tahkonkadun puolelta. Perjantai kerholla avataan toiminta 3.6.2022 klo 13.00-16.00 saakka. Jatkossa on perjantaikerhot klo 13-16. TERVETULOA.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Koronatilanteesta johtuen, pesethän kätesi ja desifioi kun saavut toimistolle johonkin ryhmään. Vältetään virusten ja bakteerien leviämistä.

Muistathan olla kotona jos olet flunssassa tai kipeä.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Huomioithan että mahdolliset muutokset ja peruutukset ovat mahdollisia korona tilanteesta riippuen ja niistä ilmoitetaan Salmin sivuilla, tekstiviesteillä sekä Facebookissa. Kiitämme ymmärryksestänne.

UUSIA RYHMIÄ, TAPAHTUMIA PYRIMME TOTEUTTAMAAN KESÄN JA SYKSYN AIKANA, NE LÖYTYVÄT KOTISIVUILTAMME JA FACEBOOKISTA JA SALMIN ILMOITUSTAULULTA.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tervetuloa tutustumaan vapaasti ilman ajanvarausta vakioryhmiin sekä muihin tapahtumiin. Kaikissa ryhmissä on ryhmänvetäjä/ohjaaja paikalla.

Retket on tarkoitettu kaikille, myös ei jäsenille. TERVETULOA MUKAAN.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SALMIN TOIMINTA kerhot avataan avataan 3.6.2022 alkaen.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vesijumppa alkaa 5.9.2022 . Klo 13.50 terapia-altaalla, vesijumpan ohjaaja on Kaisa Vainio. Vesijumppa on vakio aikana klo 14.00-14.45. Tulevat jumpat:   Vuonna 2022: Syyskauden ja kevät kauden 2023 asti vesijumpat . Hinta ohjatusta vesijumpasta Uimahallin pääsymaksun lisäksi Laskutamme kevät ja syyskauden  loppuvuodesta kerralla  Hinta päivittyy 1.9.2022 alkaen 1,50€ kerta. Tervetuloa mukaan osallistumaan myös saa osallistua kaikki vapaasti jolloin on annettava nimi ja ikä sekä sähköposti tai osoite johon lähetämme käynti maksut vuoden lopulla. 5.9, 12.9, 19.9, 3.10, 10.10, 17.10, 7.11, 14.11, 21.11 syyskausi.

2.1.2023, 9.1, 16.1, 6.2, 13.2, 20.2, 6.3, 13.3, 20.3, 3.4, 10.4, kevät kauden viimeinen kerta on siis 17.4.2022

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

+++++

Ryhmät:

Käsityökerho keskiviikkoisin klo 12-14:  kesäkuussa aloittaa, 8.6, 15.6, 22.6, 29.6, 6.7, 20.7, 27.7, 3.8, 10.8., 17.8, 24.8, 31.8, 7.9, 14.9, 21.9, 28.9.2022

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tietokilpailu Juha Kalevon vetämänä  klo 14-15.  3.5  Salmilla.  Linkki avautuu 15 min. ennen järjestettävään tietokilpailuun: https://meet.jit.si/Tietokilpailu.  ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Liikuntaryhmä torstaina klo 14-15

Tauno Välitalon vetämänä joka toinen viikko.

viikko 22, to 2.6.2022 klo 14-15 Keilaus, salohalli  tossu maksu 1e

viikko 24, to 16.6.2022  klo 14-15Kroketti, salmin vastapuolen nurmikko tahkonkadun varressa omavastuu oe

Viikko 26,to 16.6 Tennis urheilupuiston massakenttä  klo14-15 omavastuu 1e

Heinäkuussa ei liikuntaa!

Viikko 32, to 11.8. 14-15 minigolf vuohensaari oma vastuu 3e, kimppa kyydein tai tulla itse paikalle klo 13.50 mennessä.

Viikko 34, to 25.8 Petanki, Salmin vastapuolen nurmikko Tahkokadun varessa klo 14-15 omavastuu 0e

Viikko 36, to 8.9. klo vaihtoehto 90 ry:n tilat Kaivokatu 4 omavastuu 0e.

Viikko38, to 22.9 klo 14-15 biljardi Salohalli. omavastuu 1e

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Uusia ryhmiä suunnitellaan kysynnän mukaan.

Sulkapalloa

Sulkapalloa pelataan Sirkkulan koululla kuukauden viimeinen pariton viikko perjantaisin klo 16-17.30. 29.4, 27.5

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Valokuvauksellista työskentelyä torstaisin klo 17-18.30: 5.5, 19.5, 2.6 Satu Pasion vetämänä.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Logoterapiaryhmä torstaisin klo 14-16:  18.8, 1,9, 15.9, 29.9, 13.9, 27.9, 13.10, 27.10, 10.11, 24.11 Vetäjänä Pirjo Hovi.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

RETKET:

Mustion linna 7.6 klo 10 lähtö Vuorikuja 1 tahkonkadunpuolelta Sitovat ilmoittautumiset 23.5 mennessä. Omavastuu jäsen 3e, ei-jäsen 6e (sis matkat, pääsylipun ja eväät). Max 8 hlö. Raasepori.

Ilolan arboretum ja taimistoon 14.6 klo klo 10 lähtö Vuorikuja 1 tahkokadun puolelta sitovat ilmoittautumiset viimeistään 7.6 menessä omavastuu 3e/henkilö max.8 henkilöä. Aamu kahvit/leivät mahdollista saada klo.9.30-9.45.

Juhannusjuhla Mathildedalissa ti.21.6 lähtö klo 10 Salmin pihalta. Omavastuu 3e jäsen ei-jäsen 5e sitovat ilmoittautumiset viimeistään 14.6. Omavastuu sisältää tarjoilut ja matkat.

Salon taidemuseo Veturitalli  näyttely HC Berg ja Laura Laine ti 28.6 klo 11-12 tavataan Veturitallin etupihalla  noin, klo.10.50 omavastuu jäsen 3e ei-jäsen 5e.

Ukkopekka höyrylaiva-risteily ti 19.7 lähtö klo 9.15 salon torin turistipysäkkiltä. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ma 4.7 menessä omavastuu jäseniltä 35e, ei-jäseniltä 55e. Ukkopekka lähtee turusta klo 11  ja saapuu Naantaliin klo 13 ja bussi haakee Naantalista klo 15.15. Menemme ostoksille sekä kulttuurikierokselle vanhaan kaupunkiin n. 2h

Säännöistä ja käytännöistä lyhyesti: Velaksi myyntiä ei sallita. Politiikasta ja uskonnosta puhuminen kiellettyä eikä päihteiden käyttöä sallita. Olemme kaikki tasa-arvoisia ja kaikki ovat tervetulleita  sairauteen katsomatta. Suosittelemme vaitiolovelvollisuutta liittyen toisiin ryhmäläisiin ja heidän asioihinsa. Kaikissa ryhmissä on ryhmänvetäjä tai ohjaaja paikalla. Osallistua voi anonyymisti Facebookin kautta esimerkiksi Mies M. Nainen N. MuuX

Myös osallistuminen muihin ryhmiin, tapahtumiin voi anonyymisti osallistua  samalla tavoin mihin on mahdollisuus.

.

Tervetuloa mukaan!

Uusimmat toiminnot löydät aina Salmi ry:n kotisivuilta sekä Facebookista, Instagramissa.

.

Tiedustelut arkisin klo 9-16  Puh 044 2955508

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hyvät jäsenet ja myös ei jäsenet, sitovia on vain maksetut omavastuut eri tapahtumiin, retkiin ja juhliin toimistolla tai pankkisiirtona yhdistyksen tilille. Emme palauta omavastuita takaisin ellei ole pätevä syy. FI26 5410 7820 0202 44.  Lisätietoja tarvittaessa soittamalla tai kysymällä.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kuukausikohtaisia ohjelmatiedotteita saa yhdistyksen toimitilasta Salonkatu 10 A 6 sekä lähetämme sähköpostiisi kun pyydät sähköpostilla, salmiry@gmail.com, yleensä Microsoft word-muodossa. Pyynnöstä myös adobe-muodossa, tai kuvatiedostona, joka nähtävissä ilmaisohjelmilla.

Säännöistä ja käytännöistä lyhyesti: Velaksi myyntiä ei sallita. Politiikasta ja uskonnosta puhuminen kiellettyä eikä päihteiden ja huumeiden käyttöä sallita. Olemme kaikki tasa-arvoisia ja kaikki ovat tervetulleita  sairauteen katsomatta. Suosittelemme vaitiolovelvollisuutta liittyen toisiin ryhmäläisiin ja heidän asioihinsa. Muistathan hyvät käytöstavat. Kaikissa ryhmissä on ryhmänvetäjä tai ohjaaja paikalla. Osallistua voi anonyymisti Mies M. Nainen N. Muu X

Myös osallistuminen muihin ryhmiin tai tapahtumiin voi anonyymisti osallistua  samalla tavoin. Retkille tarvitsemme nimen ja risteilyille.

Poikkeus aikoina (korona) on käytössä ilmoittautumiset tapaamisissa. Retkissä on ennakko ilmoittautumiset ohjeiden mukaan.

Kuukauden ohjelmat joka kuukauden alussa ilmestyvässä löydät ilmaisjakelulehti Salonjokilaaksosta Yhdistykset ilmoittavat-palstalta. Muutokset ja uusimmat tiedot myös Facebookissa Salmi ry:n sivuilla.

Yhdistyksen tiloissa tietokone jäsenten käyttöön kerhoaikana. Voit käyttää vaikka laskujen maksuun tai muuten ajan kuluksi.

Ota yhteyttä rohkeasti Salmiin ja tule mukaan toimintaan!

Vapaaehtoisia ryhmänvetäjiä kaivataan mukaan (pientä ahkeruusrahaa maksetaan).

Ilmottautumiset arkisin klo 10-16  Puh 044 2955508

Toivottavasti löysit ohjelmastamme mielenkiintoista ohjelmaa!

Uusia ehdotuksia otetaan vastaan.

************************************************************************************************************

Huom! Yhdistykseen liittyneet uudet jäsenet ja vanhat jäsenet ilmoittakaa yhteystietonne yhdistykseen ja osoitetiedot jotta pystymme lähettämään jäsenkirjeet!

Varmistamalla jäsenmaksun maksun vuodelle 2022, varmistat yhdistyksen edut. Tilaa jäseneksiliittymiskaavake yhdistykseltä niin lähetämme sen sinulle. Jäsenetuhintaan 30€ Tunne&Mieli lehti 6 kertaa vuodessa. Lasku ja lehdet tulevat suoraa kotiin. Ei jäsenille 57€/vuosi.

Tiesithän, että yhdistyksemme jäsenenä voit käyttää Syty ry:n palveluja, mm. tietokoneneuvontaa.

Yhdistyksellä vuokrattavana:

-Tapettipöytä, koottava ja tukeva, 15€/viikko

-Huvikatos 3*3m 20€/päivä, 50€ pe-ma. Palautettava kuivana ja ehjänä.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yhdistyksen tiloissa tietokone jäsenten käyttöön kerhoaikana. Voit käyttää vaikka laskujen maksuun.

Ota yhteyttä rohkeasti Salmiin ja tule mukaan toimintaan!

Vapaaehtoisia ryhmänvetäjiä kaivataan mukaan (pientä kannustusrahaa maksetaan).

Ilmottautumiset arkisin klo 9-16  Puh 044 2955508

Toivottavasti löysit ohjelmastamme mielenkiintoista ohjelmaa!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kukkakimpusta yhdistyksemme jäsenet saavat jäsenkorttia näyttämällä 20% alennuksen.

Varmistamalla jäsenmaksun maksun vuodelle 2019, varmistat yhdistyksen edut ja Revanssi-lehden tulon. Tilaa jäseneksiliittymiskaavake yhdistykseltä niin lähetämme sen sinulle. Jäsenetuhintaan 30€ Tunne&Mieli lehti 6 kertaa vuodessa. Lasku ja lehdet tulevat suoraa kotiin. Ei jäsenille 57€/vuosi.

Yhdistyksellä vuokrattavana:

-Tapettipöytä, koottava ja tukeva, 15€/viikko

-Huvikatos 3*3m 20€/päivä, 50€ pe-ma. Palautettava kuivana ja ehjänä.

Yhdistyksellä myytävänä:

Valokuva-DVD 40v-juhlista 5€/kpl.

Yhdistyksen tiloja vuokrattavissa esim. syntymäpäiväjuhliin ym.

Hinta 10€ 1-2h ja 20€ 2-4h, kahvit kuuluvat hintaan. Tiloista lähdettävä viimeistään klo 20.

Tilat jätettävä siistiin kuntoon.